Den første danske content marketing bog er nu klar i en opdateret udgave.
Læs den og lær at at skabe relationer, tillid og efterspørgsel.
Nyttige skabeloner og værktøjer til content marketing
af Joakim Ditlev - 03 dec, 2021 - 1 kommentar
I det sidste hovedafsnit i Content Marketing Bogen er der henvisninger til en række skabeloner og værktøjer til content marketing arbejdet i praksis. Dem finder du alle her. Til nogle af de omtalte content marketing værktøjer får du endda rabat som læser af bogen. Så kig med og få din content marketing værktøjskasse fyldt op. Skabeloner […]
Så er Content Marketing Bogen 3. udgave på gaden
af Joakim Ditlev - 31 aug, 2020 - 0 kommentarer
Den første og mest populære bog om content marketing på dansk er nu klar. Læs om den opdaterede 3. udgave af Content Marketing Bogen.
Derfor er snakken om content marketing hype ligegyldig
af Joakim Ditlev - 08 feb, 2015 - 0 kommentarer
Da vi for 16 måneder siden besluttede os for at skrive Content Marketing Bogen, var et af formålene at afdække begrebet ”content marketing”. Der manglede simpelthen en grundbog på dansk – det blev også afgørende for bogens titel. Dengang var der forvirring omkring begrebet og begyndende hype. Det er bestemt ikke blevet mindre siden.
3 grunde til at Red Bull er et fremragende content marketing eksempel
af Joakim Ditlev - 17 dec, 2014 - 0 kommentarer
Vi er flere gange blevet spurgt: Hvor har I valgt Red Bull som indledende eksempel på content marketing? Hvad har det at gøre med content marketing, at Felix Baumgartner springer ud med faldskærm fra kanten af rummet? En hulens masse faktisk. Her kan du læse 3 grunde til, at Red Bull er et af de […]
Passér gaden: Google afvikler Authorship
af Joakim Ditlev - 07 okt, 2014 - 0 kommentarer
Dette er Content Marketing Bogens automatiske højtalerudkald. Vi bringer en rettelse: Google Authorship er ikke længere noget, du bør tænke over i dine content marketing planer.
3 tricks til at få din chef solgt på content marketing
af Joakim Ditlev - 16 sep, 2014 - 0 kommentarer
Du vil gerne vise, at effekten af målrettet indhold er større end de annoncer og reklamer I normalt kaster penge efter. Kort sagt: Du vil gerne i gang!