Den første danske content marketing bog er nu klar i en opdateret udgave.
Læs den og lær at at skabe relationer, tillid og efterspørgsel.
Content marketing roadmap – vejen til succes
af Signe Damgaard Jepsen - 28 aug, 2014 - 0 kommentarer
Træet og frøet. Eller frøet og træet? Hønen og ægget. Eller ægget og hønen? Strategien og indholdet. Eller indholdet og strategien? Kært barn har mange navne, men de beskriver alle de mange små trin du tager rundt om den varme grød, efter du har fundet ud af at du vil i gang med at […]
Sådan angriber Dansk Supermarked content marketing
af Joakim Ditlev - 26 jun, 2014 - 3 kommentarer
Lad os bare være realistiske. Content marketing er ikke en let disciplin. Endnu sværere bliver det, hvis du skal påvirke selve virksomhedens kultur for at realisere idéerne. Blandt de kendte danske virksomheder, som har taget hul på forvandlingen er Dansk Supermarked. På bilka.dk arbejder content marketing teamet på at støtte kunderejsen gennem content.
Nu kan du læse den første danske bog om content marketing
af Signe Damgaard Jepsen - 20 jun, 2014 - 1 kommentar
Ni danske virksomheder deler deres erfaringer, tips og metoder til god content marketing. Derudover får du det teoretiske grundlag og en angrebsplan, så du selv kan komme i gang med at lave god content marketing. Alt sammen i den første danske bog om content marketing.
Content marketing succes: Betragt dine kunder som dine venner
af Joakim Ditlev - 09 jun, 2014 - 0 kommentarer
Hjælp dine kunder med at træffe kloge beslutninger. Vær utraditionel og opfør dig som om dine kunder er dine venner, så de får en følelsesmæssig forbindelse til dig. Sådan er det lykkes CLC bio – en global softwarevirksomhed fra Aarhus – at få succes med content marketing og få markedet til at vokse.
Aarstiderne: Content vækker følelser, skaber relationer og styrker salget
af Joakim Ditlev - 28 maj, 2014 - 0 kommentarer
I Content Marketing Bogen finder du en række danske virksomheder, som mestrer at koble gode historier og forretningsmæssig værdi sammen. En af dem er Aarstiderne for hvem content er helt essentielt for at skabe værdi for deres kunder.
5 tips til altid at have idéer til godt content
af Signe Damgaard Jepsen - 19 maj, 2014 - 1 kommentar
Den blinkende cursor. Ingen ord foran. Ingen ord bagefter. Bare blink. Blink. Blink. Lidt hurtigere end dit pulsslag.